Szanowny użytkowniku!

(przewiń w dół, aby zapoznać się z całością informacji)

Mając na uwadze, że 25 maja 2018r. zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znane szerzej pod nazwą GDPR (RODO) administrator serwisu internetowego https://www.przedszkole21-kozle.pl/ którym jest
Publiczne Przedszkole nr 21 w Kędzierzynie-Koźlu nazywane dalej Administratorem, dla spełnienia obowiązku informacyjnego określonego w art. 12 (Rozdział III)tego Rozporządzenia informuje niniejszym, że w obrębie serwisu stosuje następującą politykę prywatności :

Dane osobowe

  1. Użytkownik może przekazywać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą formularzy dostępnych na Stronie, jeżeli takowe występują w treści podstrony oraz za pomocą formularza logowania w celu uzyskania dostępu do zaplecza administracyjnego strony.
  2. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator.
  3. Dane przekazane Administratorowi w ramach formularza zapisu na newsletter przetwarzane są w celu przesyłania Użytkownikowi newslettera.
  4. Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
  5. Podanie danych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia przez Użytkownika akcji, do której przeznaczony jest dany formularz.
  6. Administrator nie udostępnia przekazanych mu danych jakimkolwiek podmiotom trzecim.
  7. Dane są przechowywane przez czas niezbędny dla prawidłowego udostępniania informacji.
  8. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
  9. Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:
    • prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • prawo do przenoszenia danych,
    • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.
  10. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych firmie Usługi informatyczne Witold Joniak, ul. Sienkiewicza 3 47-253 Landzmierz NIP:749-121-63-73 REGON 530600669 - w celu obsługi systemu zarządzania treścią strony. Firma ta podpowierza przetwarzanie firmie Kylos Sp. z o. o. ul. Wróblewskiego 18 93-578 Łódź, Oznaczenie sądu rejonowego:Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 947-196-00-52 Regon: 100635787 KRS: 0000496957 - w celu przechowywania danych na serwerach

Pliki cookies

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony.
  3. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony przez Użytkownika może być utrudnione.
  4. Administrator wskazuje niniejszym, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.

Inne technologie

Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że stosuje kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk Strony.

Logi serwera

  1. Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Serwis.
  2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
  3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
  4. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
  5. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Do korzystania z serwisu wymagane jest zaakceptowanie tej polityki prywatności. Jeżeli jej nie akceptujesz opuść tę stronę. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz kontaktować się pisząc na adres pp21@kedzierzynkozle.pl
akceptuję politykę prywatności - przejdź do serwisu
ładowanie strony

Zdalne nauczenie w grupie "Biedronki" XIV tydzień

22 czerwca 2020 r. biedronki

Szanowni Rodzice, Drogie Przedszkolaki !

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych odpowiednim rozwiązaniem w tym czasie okazuje się nauczanie zdalne. W tej wyjątkowej sytuacji chcę wesprzeć swoich przedszkolaków z grupy „Biedronki”. Dlatego przygotowałam dla Was materiały do nauki i zabawy w domu. Materiały zgodne z realizowaną podstawą programową. Poniżej znajdują się jedynie propozycje, które możecie realizować w całości  lub wybiórczo. Z proponowanych aktywności wybierzecie Państwo to, co uznacie za stosowne. 

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkie moje BIEDRONECZKI. Bawcie się dobrze.

Pani Ania

 

P.S.

Zachęcam do robienia zdjęć podczas zabawy oraz o wysłanie ich na adres mailowy naszej grupy pp21biedronki1@onet.pl . Wybrane zdjęcia zamieszczę na stronie internetowej naszego przedszkola w grupie Biedronki (prośba aby na zdjęciu był tylko przedszkolak).

 

 

Temat tygodnia: Pożegnania nadszedł czas

Dzień 1

Temat dnia: Wakacyjne wędrówki

 

Cel: rozwijanie zdolności plastycznych.

 

1. Słuchanie wiersza A. Widzowskiej Wakacje.

 

Kiedy nam buzie ogrzewa lato,

czas na przygody z mamą i tatą.

Czekają góry, pachnące łąki,

morze i plaża, konie, biedronki!

 

Gdy my będziemy się pluskać w rzekach,

przedszkole na nas grzecznie poczeka,

odpoczną w ciszy lalki, zabawki,

dwie karuzele, miś i huśtawki.

 

Chętnie wrócimy do naszej pani

z wakacyjnymi opowieściami

o sarnach w lesie, o rybkach w morzu

i ptasich gniazdkach ukrytych w zbożu.

 

Będziemy liczyć białe muszelki,

poznamy nowe, ważne literki,

a ten, kto butów sam nie sznuruje,

w mig się nauczy! Ja już sznuruję!

 

2. Rozmowa kierowana na podstawie wiersza.

 

– Co robili Ada i Olek z rodzicami w górach?

– Co robili Ada i Olek z rodzicami nad morzem?

– Dokąd możemy pojechać na wakacje?

– Co się będzie działo w przedszkolu, kiedy my wyjedziemy na wakacje?

– Czego możemy się nauczyć w czasie wakacji?

– Czego nauczyliście się w tym roku w przedszkolu?

 

3. Rozwiązanie zagadki B. Szelągowskiej Lody.

 

Śmietankowe, owocowe…

Doskonałe dla ochłody.

Kiedy upał jest na dworze,

każdy lubi lizać… (lody)

 

4.Praca plastyczna -  lody

https://www.youtube.com/watch?v=mtz5eNtyvgA

 

Dzień 2

Temat dnia: Dzień Taty

Cel: zachęcanie do wykonywania prostych potraw.

1. Zabawa kulinarna Sałatka owocowa.

Owoce, np.: banany, winogrona, kiwi, plastikowy nóż, tacka, talerzyk, miseczka, deska, salaterka.

Dziecko, po umyciu rąk, siada przy stole. Rodzic daje dziecku deskę, plastikowy nóż. Na tacce kładzie obrane owoce. Dziecko stara się pokroić owoce. Potem wrzuca je do miski i je miesza.

2. Domowe lody do zrobienia z tatą

https://www.youtube.com/watch?v=Bm7tAtx_tcQ

3. Laurka dla taty

https://www.youtube.com/watch?v=yg11IN_7biQ

Dzień 3

Temat dnia: Ahoj, przygodo

Cel : utrwalanie umiejętności liczenia w zakresie możliwości dzieci.

 

1. Układanie puzzli – Żaglówka.

Obrazek żaglówki w całości, obrazek żaglówki pocięty na części dla dziecka.

Rodzic prezentuje obrazek pociągu i prosi, aby na tej podstawie dziecko ułożyło puzzle.

2. Zabawa dydaktyczna W porcie.

Sylwety statków  (w dwóch kolorach: czerwone i żółte), niebieski mazak, kartki, kredki (czerwone i żółte).

Na białej kartce rodzic rysuje linię po przekątnej i prosi dziecko, by na jednym polu narysowało fale i ustawiło statki. Następnie prosi, by do portu (na drugie pole) wpłynęły statki i podaje ich liczbę. Dziecko może przemieszczać po niej sylwety statków, przeliczając je. Rodzic kontroluje poprawność wykonania zadania.

W kolejnym zadaniu rodzic umieszcza w porcie statki czerwone, np. od 1 do 5. Prosi dziecko o wprowadzenie do portu o jeden, dwa lub trzy statki żółte mniej lub więcej. Rodzic mówi, ile statków wypływa z portu, i pyta, ile zostało. Dziecko liczy i zapisują za pomocą kresek ich liczbę. Dorysowuje lub skreśla kolorowe kreski symbolizujące statki.

3. Układanie sylwety żaglówki z figur geometrycznych.

Obrazki przedstawiające różne pojazdy wodne, klocki, figury geometryczne lub figury wycięte z papieru, niebieska kartka papieru dla dziecka.

Rodzic rozkłada na stoliku figury geometryczne. Dziecko określa ich kolor i wielkość. Segreguje je według jednej, określonej przez rodzica, cechy (koloru, wielkości). Rodzic prezentuje obrazki przedstawiające różne pojazdy wodne i wspólnie z dzieckiem je nazywa, np.: statek, żaglówka, łódka, kajak, motorówka. Dziecko otrzymuje niebieską kartkę papieru. Ma za zadanie ułożyć żaglówkę z otrzymanych figur.

Dzień 4

Temat dnia:

Cel: utrwalanie zasad bezpiecznego zachowania nad wodą.

1. Zabawa graficzna Fale morskie.

Tacka z piaskiem.

Dziecko rysuje palem na piasku fale morskie – linie faliste i spiralne.

2. Kolorowanka Żaglówka.

Kolorowanka przedstawiająca żaglówkę, kredki.

Dziecko koloruje rysunek żaglówki według własnego pomysłu.

http://www.fajnekolorowanki.pl/kolorowanki/zaglowka-symbol-jezior,45

3. Ćwiczenia oddechowe Która żaglówka popłynie dalej?

Kartki papieru, miska z wodą.

Dziecko zgniata kartki, tworząc kulki. Następnie wkłada żaglówki  do miski z wodą i mocno dmucha, tak aby żaglówki popłynęły jak najdalej.

4. Rozmowa na temat zasad bezpiecznego przebywania nad wodą.

Obrazki przedstawiające zachowania nad wodą.

Rodzic  prosi dziecko, aby powiedziało, jak należy zachowywać się nad wodą. Dziecko odpowiada na pytanie: Czego nie wolno robić nad wodą? (wchodzić samodzielnie do wody bez opieki rodziców, oddalać się od rodziców, kąpać się w głębokiej wodzie, gdy ktoś nie umie pływać). Dziecko dzieli się również swoimi doświadczeniami, jak można spędzać czas nad wodą (np. budować zamki z piasku, łowić ryby, kopać dołki, pływać na strzeżonym przez ratownika kąpielisku lub popłynąć statkiem).

Dzień 5

Temat dnia: Do zobaczenia po wakacjach

Cel: umuzykalnianie dzieci.

 

1. Wprowadzenie – wykonanie biletów.

Małe kartki papieru w kształcie prostokątów, kredki.

Rodzic  informuje, że podczas każdego przejazdu – czy to pociągiem, czy to kolejką – potrzebny jest bilet. Ponieważ za chwilę będzie potrzebowało biletu, a nie ma go przy sobie, musi wykorzystać dostępne materiały (kartki i kredki), by stworzyć swój bilet. Dziecko ozdabia kartonik według własnych pomysłów.

2. Osłuchanie się ze słowami i melodią piosenki Wakacyjna wyliczanka (sł. B. Szelągowska, muz. J. Pietrzak).

 

1. Konduktorze, konduktorze, czy zabierzesz nas nad morze?

Ref.: Bardzo chętnie, raz i dwa, ale zróbcie to co ja.

2. Konduktorze, konduktorze, każdy z tobą jechać może?

Ref.: Pokaż bilet, raz, dwa, trzy. Na wakacje jedziesz ty!

https://www.youtube.com/watch?v=hXIjlNor91o

 

3. Rozmowa na podstawie piosenki.

Najpierw dziecko pokazuje własnoręcznie wykonany bilet i opowiada o nim. Potem odpowiada na pytania.

 

Kto to jest konduktor?

Gdzie pracuje konduktor?

Czy każdy może jechać pociągiem?

W jakie miejsca można jechać pociągiem?

Jak trzeba zachowywać się w pociągu?

 

 

powrót do listy aktualności